Valborg över för iår


Behövde vila fötterna lite efter all dans

Nu har Fanny precis gått och jag tar och bloggar lite nu tänkte jag innan jag ska vidare. Hade en jätterolig kväll igår faktiskt, tänkte inte så mycket på att det var valborg. Vi var hemma hos mig först och sedan mötte vi upp Mysan och Gabbi på söderhof. Därefter vidare till grodan sergel där det blev galet.
Jag och Fanny stannade faktiskt till stängning och kom innanför dörren klockan 6. Inte dåligt va? Vi vaknade upp och jag kände hur ont min haka gjorde och såg sen att den var typ helt blå. Jag gick nämligen in i en dörr igår haha, trodde dock inte att det skulle lämna spår efter sig.

Strax ska jag fixa lite här hemma sen ska jag till kolonin. Får se vad som händer ikväll, om man ens orkar göra något dvs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0