Utgång ikväll!!

Har kommit på att det måste varit sjukt tråkigt att läsa min blogg om man inte känner mig. Inga bilder eller någonting, bara massor av text men just nu orkar jag faktiskt inte tänka på det, kanske kommer senare någon dag.
Vi på jobbet var idag i rålis och åt och drack massor av gott och lekte haha. Faktiskt roligare än jag trodde, känns verkligen bra att börja jobba där påriktigt nu då alla är under 23 förutom cheferna. Dessutom ska jag på arbetsitervjuv på dressman nästa veckan, hur komiskt är inte det egentligen? Det ska bli intressant iallafall. Även om jag skulle få jobbet och inte vill ha det så är det ändå en erfarenhet att gå på arbetsintervjuv faktiskt.

Ska strax hoppa in i duschen och sminka mig för ikväll blir det utgång med massor sötnosar, är riktigt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0