Stress

Kom precis hem från skolan och ska strax iväg igen för att möta upp en killkompis och ta en promenad och därefter träffa Jonatan och laga mat tills imorgon då vi ska på picknick med jobbet, haha. Därefter ska jag hinna träna med Mikaela. Vi tränade igår också, det var nog den roligaste träningen jag utfört på väldigt länge, mer än så säger jag inte :).

Föresten är det ju långhelg nu, hur skönt som helst ju. Jag har hört att det både ska bli bra väder från ett visst håll och dåligt från ett annat, någon som vet? Hoppas det blir bra då jag har planerat in väldigt mycket under de närmasta dagarna..Vet dock inte hur jag ska hinna med allt men det är en annan femma.
Vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0