OMG

Gårdagen spenderades först med pappa då vi åkte till Farsta centrum och sedan övningskörde lite. Var hemma någon timme sen drog jag till Mikaela och vi tog bussen till Mikaelas kompis som fyllde 23. Det bjöds på bål och kycklingsallad där. Vid tio tog vi en taxi in till stan och skulle till Café Opera men det hände lite saker på vägen så jag och Mikaela drog till Grodan Sergel och mötte upp några vänner där istället. Sedan drog jag hem till en kompis och kom nyss hem därifrån.

Jag är sjukt trött och vet inte hur jag ska orka gå ut ikväll också, men jag vill verkligen då vi ska fira Fanny, men tror jag måste sova en stund. Laddar upp lite bilder från igår..





Sötaste Mikaela <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0