I'm bored

Kändis som jag skulle vilja äta soppa med:
Björn Gustavsson, Sveriges roligaste man. Kan inte bli en trist lunch!
Kastade jag senast i papperskorgen:
Ett felutskrivet datapapper
Så mår jag dagen efter en lyckad fest:
Bra, är det en lyckad fest så njuter man av det och glömmer bakfyllan.
I baren beställer jag helst:
Bacardi breezer eller något söt/sur drink
Det hade varit kul om X hade styrt Sverige..
Lordi, hur fan hade vår nationaldräkt sett ut?
Hade jag velat ha i min hand nu:
Några extra tusenlappar till en spontanresa
Något jag aldrig skulle sätta på mig:
Harembyxor
Sveriges bästa inredningsprogram:
Room service
Sveriges bästa matlagningsprogram:
Hmm.. Kollar inte på sånt, men isåfall det korta man får se i Förkväll
Vad ser du om du tittar till höger respektive vänster?
Fönster till vänster och vägg till höger
Vad är det senaste du installerade på din dator?
Antivirus haha
Äter helst till: frukost, lunch middag:
Frukost - buffé med massor av gott såsom melon, ägg, bröd, crossait etc
Lunch - Filéoscar & pommes på Kingstown med tjejerna
Middag - Tacos!
Om jag vann (VM) i en idrott skulle jag välja:
Fotboll. Älskar lagsporter.
Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis:
Zlatan? Fyfan, allt jag har.
Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva:
Plaska i vattenpölen.

Din första operation: Har inte gjort någon
Första piercingen:  öronen
Första sporten du började på: Basket
Första husdjuret: Katt
Första semestern:  Spanien med familjen och Klaras familj

Favoriter:
Filmer: 
White chicks 
Tvprogram: Desperate housewives
Musik: Vet inte..
Sport: Fotboll
Plagg: Kofta
Skola: Vadå? Har ju bara gått i två..
Bok: Hemska böcker.. Varför tycks man alltid gilla dem?
Kommentarer
fanni skrev:

hahah lika uttråkad som jag, ska också göra en sån där ;)

2010-03-31 | 21:19:31
Blogg: http://fannymariamercedes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0