Summertime




Sommartid! De betyder att det inte är långt kvar till SOMMAREN. Helt sjukt skönt! Tänk sol, bad, värme, långa kvällar, midsommar, ledighet, lätta kläder. Finns säkert en miljon bra saker. Och nu har vi ju kommit en bra bit på vägen mot sommaren. Suuper!

Gårdagen spenderades i biljarspalatsen tillsammans med Mikaela och Angelica. Vi spelade biljard, kan redan säga nu att det inte är min sport, haha. Sedan åkte vi till Kungsträdgården för att lyssna på lite musik därefter tog jag och Mikaela en promenad hem. Riktigt mysigt!
Idag känner jag mig inte direkt hel så ska bara ta det lungt hela dagen och kvällen, möjligtvis blir det en mysig promenad med min fina vän Mikaela senare. Annars imorgon börjar skolan igen men det ska bli rätt skönt att komma tillbaka till vanliga rutiner igen och tur som vi har så är det bara 4 dagar innan det blir lov igen..Någon är glad! Måste sätta punkt nu. Ha det bra ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0