Något du kanske inte visste

Jag är inget stort fan av Coca Cola, glass eller choklad men i nödfall går det. Jag tycker inte att Edward Cullen är snygg och förstår mig inte på Twilight-hyterin. Jag tycker att Mikael Persbrandt endast är snygg i Beck, det är hans karaktär och inte han. Jag kan förstå att andra tycker Zlatan Ibrahimovic är ful medan jag tycker han är sjukt snygg, däremot skulle jag aldrig kunna bli tillsammans med en kopia av honom, för det är inte samma sak. Jag tycker det är riktigt fult med tjejer som bär jeansleggings som om det vore jeans. Blir även irriterad på tjejer som tror att de passar i rött läppstift bara för att det är ”inne” att ha det nu. Inse, alla passar inte i det! Jag tycker det har blivit för mycket kring nitar och paljetter. Alla snygga kläder behöver inte prydas av det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0