What do you want from me?

I'm happy and bored. Är inne på facebook och chattar med Micaela och Fredrik från Paradise Hotel, kan det bli bättre? Ha ha. Saknar dig M, du måste komma hem nu nu. Åk lite skidor för mig också, hihi. Jag har kommit på att jag inte bjudit på någon bild alls på mig själv nästan, jag ska bli bättre på det, men inte idag. Kanske imorgon. Jag vet själv hur trist det är att kika in i bloggar som inte har några personliga bilder. Föresten, vet någon om det ska vara lika bra väder som idag, imorgon?
Om en timme hade jag tänkt att ta igen lite förlorad andra avenyn. Hatar att missa så många avsnitt så man inte fattar någonting. Känner ni igen er? Bra.

"There might have been a time
And I would give myself away
Oooh once upon a time I didn't give a damn
But now, here we are so what do you want from me
what do you want from me" -
Adam Lambert
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0