Same shit but different

Jag har precis dekorerat tårtor, mamma gjorde grunden, ni vet det tråkiga ha ha. Jag experimenterade lite och använde mig av rosa grädde och de blev heaven. Kanske inte någon skillad på smak men syn. Absolut inte sista gången, yum. (visar sedan) Jag har lust att baka en bulle också, bara för att.

Har ni sovit gott då? Det har jag. Jag har lyssnat på Leona Lewis hela morgonen, helt fantastiska låtar hon gjort. Inspirerande. Dessutom har jag hunnit med en hel del på förmiddagen, vuxenpoäng till mig.

Åhh jag blir så irriterad, hatar att de är så svårt att komma igång med grejer ibland. Jag kan sitta och bara stirra på papperet, skärmen eller boken (vad jag nu använder) och bara stirra. När de väl går bra så måste man abryta de hela och sen när man kommer tillbaka måste man gå igenom de hela all over again. Nåja, nu ska jag äta nudlar, eller nuddlar som en viss person säger. Efter de väntar ännu mer bak, mums. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0