Oh, once upon a time, I didn't give a damn

Sorry för dåliga uppdateringar men har inte varit hemma mycket alls dem senaste dagarna. Har heller inte kollat på min egna tv på fyra dagar. Rekord.

Jag vaknade upp för ett tag sedan efter några timmars sömn. Jag var uppe ett bra tag igår, helt i onödan. Ni vet när man är trött även fast man inte orkar gå och lägga sig? Precis så var det igår. Men hur som haver, idag är det plugg som gäller. Jag vill göra klart det mesta av pluggandet nu så jag slipper ha så mycket sen när skolan börjar igen. Klokt tänkt av mig va?
Tänkte faktisk göra lite kaffe nu för typ första gången i mitt liv och se om jag piggnar till lite. Annars kör jag på energidrycken som ligger och väntar på mig i kylen. Senare får jag se vad jag hittar på, om Fanny kommer hem från landet idag hoppas jag på att få träffa henne :)

Later! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0