Något du kanske inte visste men..

När jag blir stor vill jag ha en katt, då jag tycker att om man skaffar en hund kan man lika gärna skaffa barn och ha ett akvarium med fiskar är bara meningslöst. Jag hatar Eminem, vet inte varför men klarar bara inte av honom. Om jag läser böcker ska det vara hemska böcker, dem berör och är alltid bäst medan i filmväg ska det vara humor i högsta grad.
De skönhetsprodukterna jag använder dagligen förutom smink är vaselin, tandkräm och mjukgörande kräm. Jag äger inga gula kläder då jag antagligen inte passar i det men å andra sidan har jag aldrig testat. Har heller inga gröna kläder förutom en millitär grön jacka och ett par jeans. När jag blir stor vill jag jobba med PR och hoppas på att jag kommer börja på Bergs inom kort. Min favorit godisar är döskallar, i alla smaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0