I väntan på mat

Vem är trevligast av dina vänner? Alla såklart
Vem är mest bortskämd? Ingen är väl bortskämd direkt
Vem har blivit utkastad flest gånger? Från vad?
Vem är rikast? Vet inte
Vem har haft sex med flest? Haha..Känns elakt att skriva
Vem har pojkvän? Mikaela
Vem får dig alltid att skratta? Lanja
Vem ringer du när något har hänt? Klara
Vem pratar du oftast med? Oj, svårt
Vem pratar du minst med? Sara
Vem har du känt längst? Klara
Vem har du känt kortast? Mickis typ
Vem har snyggast hår? Vet inte, någon med långt och rakt hår naturligt iaf
Vem har finaste naglarna? Om jag inte säger Mickis och Jennifer är jag död så..
Vem har finast ögon? Mickis
Vem är du mest lik? Dem jag umgås mest med
Vem har bäst betyg? Ella
Vem bor finast? Klara
Vem är galnast? Sanna
Vem är bäst på att ragga? Fanny hahaha
Vem är snyggast? Tycker helt ärligt att alla mina tjejkompisar är snygga
Vem blir fullast? Lanja, haha alltid 
Vem är blygast? Blyg? Ingen.
Vem pratar mest? Jennifer haha
Vem kan du ringa 3 på natten? De flesta
Vem har ett husdjur? Fanny
Vem vaknar tidigast? Känner bara nattugglor haha
Vem frågar mest? Jennifer :D
Vem har samma stjärntecken som du? Ingen tror jag?
Vem bor längst bort? Sara
Vem bor närmast? Mikaela

Listan tagen från Hannah Bergfeldt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0