I´m back

Oj det var ett riktigt bra tag sedan jag skrev här och det har även hänt en del roliga och tråkiga saker faktiskt. Till det roliga, Barcelona blev en otroligt bra resa och vi blev självklart påverkade av askmolnet vilket ledde till att vi stannade där yttligare 4 dagar. I och med det hann vi med allt vi ville göra dock var man där på obestämd tid kändes det som och det vara förstås lite småstressigt annars var det jättebra!
Trodde dessutom att jag skulle missa mig egen skiva men det gjorde inte som tur var. Angående skivan så blev den lyckad. Vi åt en hyffsad god middag, umgicks med mina föräldrar, lärare, vänner och bekanta. Jag var hemma vid 3 och mådde som jag förtjänade dagen efter om man säger så.

Ikväll ville inte jag sitta hemma hela kvällen så mötte upp Fanny på söder så gick vi till bar 54 och satte oss på deras uteservering. Sedan joinade Daniell oss. Blev en mysig torsdagskväll med andra ord.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0