I-landsproblem




Att jag är en serienörd vet nog de flesta, om inte, så vet ni det nu. 
Att jag känner en enorm stress för att jag inte hinner se alla avsnitt varje vecka kanske kommer som ny information. Ganska korkat när man tänker efter. Jag menar, det är TV-serier, världen går väl inte under för att man hamnar några avsnitt efter? Men jo jag börjar undra om den faktiskt inte gör det. Jag har heller inte börjat kolla på 90210, one three hill och gossip girl som jag gärna vill, men när?
Dagens I-landsproblem kanske ni säger, men det är ett stort problem, faktiskt. När jag tänker till en extra gång kommer jag även fram till att jag följer alldeles för många "IQ-befriade" dramaserier. Jag har ingenting att försvara mig med heller. Fail.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0