Det senaste dygnet

Har inte hunnit att blogg på hela dagen och är dessutom helt slut. Drar det senaste dygnet kort; Släkten var här och firade, åt och gav mig massor av fina presenter. Jag och Klara åkte vidare till R och hans två kompisar och fortsatte kvällen där, vi sov även kvar. Kom hem vid 13, Ella kom förbi en stund därefter kom även Fanny förbi och vi åkte hem till henne ett tag. Så har det sett ut.
Nu kom jag precis hem och väntar på maten, ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, antingen träffa R igen eller sitta på ojojoj's uteservering med några, om jag har orken dvs.. Så ingen mer uppdatering ikväll, tyvärr.

Imorgon ska jag föresten övningsköra för första gång, så håll er borta från trafiken, TIPS bara. Dessutom ska jag träffa min söta vän Mickis, har saknat henne, hon har varit borta alldeles för länge :) 

LATER!


Syns inte att den är rosa, men det är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0