1 april


Har ni hunnit lura någon idag?
Jag blev lurad av Hannah som i sin tur blev lurad av
Märta att vår gamla spanska lärare i grundskolan hade dött.


Jag har inte sett en enda påskkäring idag, har ni? Vi får se om det kommer några och plingar på här. Nu är det äntligen lov vilket är det bästa som finns ibland. Dagen i korta drag; Redovisning om Rysk påsk, polis-Johan har föreläst om student och alkohol, redovisning om propaganda och sedan en sväng på söder för att reklamera ett par leggings.
Denna vecka har jag även hunnit med att få 3 stycken MVG och en IG-varning, inte många som lyckas med det. Det ni! Kvällen har jag ännu inte planerat helt, antingen träffa Fancy eller en spontan utgång. Den som lever får se. Strax blir det lite påskmiddag med familjen + monster, mormor & morfar.

5 dagar kvar tills jag blir 19 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0